„Blondynki, brunetki” – taki tytuł nosi piosenka będąca efektem współpracy Disney+ i Męskiego Grania. Jest to nowa wersja popularnego przeboju z początku XX wieku. Utwór w wykonaniu Natalii Przybysz i Igora Herbuta mogli już usłyszeć uczestnicy sponsorowanej przez Żywiec trasy koncertowej w Żywcu, Poznaniu i Gdańsku.
Utwór „Blondynki, brunetki” promuje nową polską produkcję oryginalną Disney+ „Breslau”, która już 12 września zadebiutuje na platformie. Akcja serialu toczy się w latach 30. XX wieku, dokładnie w tych samych czasach, w których powstał oryginał piosenki rozsławionej przez Jana Kiepurę. Od czasu premiery utwór podbił serca słuchaczy w całej Europie, a tekst przełożono na wiele języków.
Nowa aranżacja kultowego utworu to próba nadania tej ponadczasowej piosence świeżego, współczesnego charakteru, który może przemówić również do młodszej publiczności. Choć oryginalna wersja urzeka swoją klasyczną elegancją, nowa interpretacja – zarówno w wymiarze muzycznym, jak i tekstowym – wnosi nowoczesne brzmienie i lekkość, jednocześnie zachowując emocje i energię zawarte w pierwowzorze.
Do piosenki powstaje teledysk, którego zapowiedź można zobaczyć już teraz pod LINKIEM.
Piosenkę będzie można usłyszeć na żywo także podczas innych finałowych, sobotnich koncertów w ramach Męskiego Grania w: Szczecinie, Wrocławiu i Krakowie. Utwór wykonuje na żywo Męskie Granie Orkiestra 2025 w składzie: Natalia Przybysz, Igor Herbut, Kamil Pater, Pat Stawiński, Wiktoria Bialic, Kuba Staruszkiewicz, Wawrzyniec Topa, Karolina Skrzyńska, Maria Klatka, Monika Muc, Alan Turonka, Szymon Klekowicki, Przemek Świerk i Tomasz Świerk.
Premiera wyczekiwanego i zrealizowanego z wielkim rozmachem serialu „Breslau” 12 września w Disney+. W rolach głównych występują: Tomasz Schuchardt, Sandra Drzymalska, Ireneusz Czop, Agata Kulesza, Karolina Gruszka, Adam Bobik i Przemysław Bluszcz.
Instagram: @DisneyPlusPL
Facebook: @DisneyPlusPL
Po więcej informacji o działaniach The Walt Disney Company w Europie Środkowo-Wschodniej zaobserwuj profil w serwisie LinkedIn TUTAJ
O Disney+
Disney+ to usługa streamingowa, będąca domem dla filmów i programów Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych wojen, National Geographic oraz takich tytułów jak „Simpsonowie” oraz wielu innych. Na wybranych rynkach zawiera także ogólnorozrywkowe treści w ramach marki Star. Disney+, jako flagowa usługa streamingowa Disneya, oferuje kolekcję oryginalnych treści na wyłączność, w tym filmów pełnometrażowych, dokumentów, seriali animowanych i aktorskich oraz pozycji krótkometrażowych. Oprócz dostępu do niepowtarzalnego zbioru telewizyjnej i filmowej rozrywki Disneya, Disney+ jest także domem najnowszych produkcji The Walt Disney Studios. Po więcej informacji wejdź na disneyplus.com lub do aplikacji Disney+ dostępnej na większości urządzeń mobilnych i telewizorów z dostępem do internetu.
O trasie Męskie Granie
Męskie Granie to jedyna w swoim rodzaju trasa festiwalowa – występują na niej wyłącznie polscy artyści. Projektem Męskie Granie marka Żywiec wspiera polską kulturę i konsekwentnie promuje różnorodność polskiej sceny muzycznej, wyznaczając nową jakość wśród festiwali. Każdy koncert Męskiego Grania to niepowtarzalne wydarzenie, oparte na idei twórczego łączenia gatunków, stylów i pokoleń, które zgromadzona publiczność ma szansę przeżyć tylko jeden jedyny raz. Trasa dostarcza niezwykłych emocji, zaskakuje i na długo pozostaje w głowach uczestników – zarówno artystów, jak i ich fanów. Już 27 czerwca wystartowała po raz 16.
Kontakt:
Disney+
Marta Szafrańska
Marta.szafranska@disney.com
Męskie Granie
Anetta Gołda
anetta.golda@agencjahope.pl
Katarzyna Walczak:
katarzyna.walczak@agencjahope.pl