· Świąteczna kampania „Niech się spełniają życzenia” wieńczy rok obchodów 100. rocznicy Disneya
· Nowy globalny spot reklamowy „Świąteczne życzenie” jest inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios „Życzenie”
· Reżyserką spotu jest laureatka Grammy Meji Alabi. W spocie pokazano sześć miejsc z całego świata, sześć odpowiadających im języków i różnorodne świąteczne tradycje
· Spostrzegawczy fani znajdą w filmie mnóstwo ukrytych nawiązań
5 listopada 2023: Disney rozpoczął świąteczną kampanię reklamową zatytułowaną „Niech się spełniają życzenia”. Kampania wieńczy obchody 100. rocznicy powstania firmy, a motywem przewodnim jest wielka moc życzeń. W ramach akcji powstał aktorski spot reklamowy „Świąteczne życzenie” inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios „Życzenie”. Kampania realizowana jest w ponad 50 krajach.
Wyreżyserowany przez zdobywczynię Grammy Meji Alabi film reklamowy powstał w Republice Południowej Afryki, gdzie nakręcono sceny reprezentujące sześć miejsc i sześć języków. To historia o rodzinach i przyjaciołach z całego świata, których łączy uniwersalne pragnienie bycia razem, niezależnie od tego, co świętują i z jakiej tradycji się wywodzą.
Reżyserka Meji Alabi mówi: „To wielkie szczęście móc pracować nad świąteczną reklamą Disneya z tak różnorodną grupą ludzi. Podczas zdjęć zdarzyło się wiele wyjątkowych rzeczy, ale najmocniej będę wspominać dziecięcy chór z RPA. Ich śpiew przyprawił mnie o dreszcz ekscytacji.”
W spocie wykorzystano dobrze znaną piosenkę „Ze snem budzą się marzenia” z klasycznej animacji Disneya „Kopciuszek” zaaranżowaną na nowo i wykonaną przez wielu artystów z całego świata. W polskiej wersji językowej jeden z wersów wykonuje Natalia Bajak, wokalistka, która w piosenkach użyczyła głosu Ashy, głównej bohaterce „Życzenia”. Reklama była koprodukcją zespołów w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i RPA. Za kreację odpowiada wewnętrzny agencja reklamowa Disneya - Yellow Shoes Creative Group.
Joss Hastings, VP Global Marketing, Disney Consumer Products, Games & Publishing mówi: “Świąteczne tradycje w każdym zakątku świata wyglądają inaczej, ale niezależnie od tego, co świętujemy, wszyscy życzymy sobie spędzać ten wyjątkowy czas razem z bliskimi. W naszym spocie inspirowany filmem „Życzenie” głosy z całego świata tworzą swoisty chór, który wspólnie wykonuje piosenkę „Ze snem budzą się marzenia”. Liczę, że nasi fani docenią tę nową wersję klasyki, bo muzyka odgrywa kluczową rolę w naszym świętowaniu 100 lat najpiękniejszych opowieści.”
Ponad 50 partnerów handlowych zaangażowało się w tegoroczną świąteczną kampanię Disneya, w której opowieści i ulubione postacie trafiają do naszych domów za sprawą innowacyjnych produktów we wszystkich kategoriach: od zabawek i odzieży, przez biżuterię, elektronikę, artykuły wyposażenia wnętrz po gry i książki.