Od dzisiaj kanał telewizyjny FOX, należący do portfolio The Walt Disney Company w Polsce, oficjalnie staje się FX. Wraz ze zmianą, na antenie będzie można zobaczyć nie tylko nowe tytuły, ale też produkcje, które widzowie znają i uwielbiają.
W ofercie kanału FX nadal będzie miejsce dla tytułów, do których przywyczaili się widzowie. Są to m.in. kultowe pozycje, takie jak „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”, „Agenci NCIS: Hawaje”, „Dr House”, „CSI: Kryminalne zagadki Miami” oraz „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”. Stacja oferuje też nowości i już niebawem można się spodziewać premier takich seriali jak „Will Trent” czy kolejnych części „Agentki McCall”, „NCIS: Hawaje” oraz „Genialnej Morgane” (więcej o premierach serialowych listopada TUTAJ).
W październiku na antenie stacji można było zobaczyć serię filmów „Piraci z Karaibów”. Premierą miał również popularny na całym świecie kryminalny serial komediowy „Zbrodnie po sąsiedzku” z Seleną Gomez, Martinem Shortem i Steve’em Martinem w rolach głównych. Produkcja do tej pory była dostępna wyłącznie w serwisie streamingowym Disney+.
Zmiany dotyczą także FOX Comedy, który zmienia się w FX Comedy. Oprócz nowej nazwy pojawiła się też odświeżona identyfikacja wizualna. Oferta programowa pozostanie w niezmienione formie.
Zmianie nazwy i logo towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Już się znamy”.
Kanał FX rozpoczął nadawanie 1 czerwca 1994 roku. Jest obecny m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Turcji, Brazylii i we Włoszech. Jego siostrzane kanały to FXM i FXX, które ostały uruchomione odpowiednio w 1994 i 2013 roku.
Logo do pobrania: TUTAJ
Po więcej informacji o działaniach The Walt Disney Company w Europie Środkowo-Wschodniej zaobserwuj profil w serwisie LinkedIn TUTAJ
Kontakt dla mediów:
Karol Adrian