• Zaloguj się
  • Moje konto
    • Uaktualnij dane
    • Wyloguj się
  • Disney+
    • O Disney+
    • Aktualności
  • Studio
    • O The Walt Disney Company Studios
    • Aktualności
  • Kanały TV
    • O kanałach telewizyjnych
    • Aktualności
  • Informacje korporacyjne
    • O The Walt Disney Company
    • CSR
    • Aktualności
    • EMEA witryna korporacyjna
    • Kontakt dla mediów
  • Aktualności
    • Wszystkie aktualności
    • Disney+
    • Studios
    • Kanały TV
    • Informacje korporacyjne
    • CSR
  • Disney Press.disney.pl
  • Disney+
    • Aktualności
  • Studio
    • Aktualności
  • Kanały TV
    • Aktualności
  • Informacje korporacyjne
    • EMEA witryna korporacyjna
    • CSR
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
  • Aktualności
    • Disney+
    • Studios
    • Kanały TV
    • Informacje korporacyjne
    • CSR
  • Więcej
  • Zaloguj się
  • Moje konto
    • Uaktualnij dane
    • Wyloguj się
Disney
Anulować
Aktualności Informacje korporacyjne

Nową, pełną magii animacją Disney rusza ze świąteczną kampanią „Czas, by być razem” 

3 listopada 2021
3 listopada 2021
Copy Article

  • Krótka animacja „Nowy tata” to pełna ciepła historia o bliskości i niełatwych początkach pierwszych wspólnych świąt nowej rodziny.
  • Pokazuje wielką moc opowieści, które rozpalają wyobraźnię i sprawiają, że wspólne czytanie to prawdziwie magiczne chwile.
  • Animacji towarzyszy nowa piosenka „Miłość to sprawia” w wykonaniu Roberta Osama-Gyaabina, która ukaże się w serwisach muzycznych, jako cyfrowy singiel 25 listopada
  • Dociekliwi fani znajdą w animacji mnóstwo ukrytych nawiązań do Disneya, Pixara, Marvela, oraz Star Wars

ANIMACJA “NOWY TATA” DO OBEJRZENIA W YOUTUBE

Disney zaprezentował nowy, pełny magii świąteczny spot, rozpoczynając wielkie odliczanie do tych wyjątkowych dni w roku. Trzyminutowa animacja „Nowy tata” jest historią o rodzinie, bliskości i wielkiej mocy opowieści.

Zeszłoroczna animacja zatytułowana „Lola” była opowieścią o tradycjach przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Tegoroczna odsłona jest kontynuacją tej historii. Spot ukazał się w środę, 3 listopada 2021 i jest częścią drugiej odsłony kampanii „Czas, by być razem”.

Świąteczny spot Disneya z roku 2020 obejrzano na całym świecie ponad 106 milionów razy. W tegorocznej odsłonie spotykamy Nicole, dorosłą już wnuczkę z animacji „Lola” oraz dwójkę jej dzieci – Maxa i Ellę w dniu, w którym do ich domu przeprowadza się nowy tata – Mike.

Centralnym elementem tej historii jest pewna wyjątkowa książka – cenna pamiątka, którą Max dostał od ojca. W książce drzemie wielka moc opowieści, która spaja rodzinne więzi. Chwile spędzane wspólnie przy historiach Disneya i Pixara sprawiają, że postacie na kartach książki ożywają, rozpalając wyobraźnie i wzbudzając zachwyt naszych bohaterów.

Jesteśmy świadkami jak, nie bez chwilowych trudności, członkowie tej rodziny uczą się łączyć stare i całkiem nowe świąteczne zwyczaje przygotowując się na Boże Narodzenie.

Za muzyczną narrację w filmie służy napisana specjalnie piosenka „Miłość to sprawia” w wykonaniu Roberta Osama-Gyaabina, która ukaże się jako cyfrowy singiel dostępny we wszystkich serwisach muzycznych 25 listopada. W wersji oryginalnej piosenkę „Love Runs Deeper” wykonuje dwukrotny zdobywca nagrody Grammy Gregory Porter. Autorami muzyki jest pochodzący z Los Angeles kolektyw PARKWILD. Autorem polskiego tekstu jest Ryszard Kunce.

Święta są czasem dawania i bycia razem, co nie jest możliwe dla każdego, dlatego Disney postanowił obdarować dzieci, które ten czas spędzają w szpitalu. Świąteczne paczki zostaną przekazane dzielnym młodym pacjentom w szpitalach w Polsce, Bułgarii oraz Rumunii. Ten projekt charytatywny jest częścią regularnej współpracy Disneya z fundacjami i szpitalami oraz oddziałami dziecięcymi, realizowanym w ramach inicjatyw w zakresie odpowiedzialności społecznej firmy i mają na celu wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci i ich rodzin.

Animacja została przygotowana i wyprodukowana przez wewnętrzny zespół kreatywny Disney EMEA pod kierownictwem Angeli Affinity, Director of Brand Marketing and Creative we współpracy z Flux Animation Studios z Nowej Zelandii.

W tym roku ponad 200 partnerów handlowych i marek w całej Europie uczestniczy w kampanii Disneya “Czas, by być razem”, w tym Allegro.pl oraz sieć sklepów Biedronka.

Więcej informacji udziela:

Joanna Andrzejewska

joanna.andrzejewska@disney.com 

Powiązane artykuły

  • news Informacje korporacyjne

    Disney kończy obchody 100. rocznicy świąteczną kampanią o wielkiej mocy życzeń 

    6 listopada 2023

    6 listopada 2023

    6.11

  • News Informacje korporacyjne

    Ruszył podcast Disney100 z okazji stulecia Disneya 

    20 lipca 2023

    20 lipca 2023

    20.07

  • news Informacje korporacyjne

    Wielkie odliczanie: 100 dni do 100. rocznicy Disneya

    10 lipca 2023

    10 lipca 2023

    10.07

  • News Informacje korporacyjne

    Disney świętuje 100 lat opowiadania historii i wspólnych wspomnień podczas Super Bowl, "Disney100 – materiał specjalny"#Disney100

    13 lutego 2023

    13 lutego 2023

    13.02

  • News Informacje korporacyjne

    Wyniki kwartalne Q1 FY23 The Walt Disney Company - Webcast

    27 stycznia 2023

    27 stycznia 2023

    27.01

  • NEWS Informacje korporacyjne

    WIELKI FINAŁ OBCHODÓW 30. ROCZNICY DISNEYLAND PARIS

    26 stycznia 2023

    26 stycznia 2023

    26.01

  • POKAŻ WIĘCEJ
      • Pomoc
      • Mapa serwisu
      • Warunki korzystania
      • Polityka prywatności UE
      • Polityka Prywatności
      • Cookie Polityka
      • Zarządzaj ustawieniami
      • O Nas
      • Polityka prywatnosci dla dziennikarzy
      • The Walt Disney Company
      © Disney i podmioty powiązane. Wszelkie prawa zastrzeżone.